Saturday, April 24, 2010

မဒမ္တူးေဆာ့ၿမိဳ႕သို႔ေပးစာ

မဒမ္တူးေဆာ့ၿမိဳ႕သို႔ေပးစာ

လူႀကီးမင္း ရုပ္တုမ်ားခင္ဗ်ား...
လူႀကီးမင္းတို႔ဆီ ကၽြန္ေတာ္မၾကာခင္ လာေရာက္ေတြ႔ဆံုဖို႔ရွိပါတယ္
ကၽြန္ေတာ္ဟာ လူတစ္ေယာက္အေနနဲ႕
ထူးဆန္းအံ့ၾသဖြယ္ရုပ္တုေတြနဲ႕ စကားေျပာဖို႔ အစီအစဥ္ပဲျဖစ္ပါတယ္
လ်ိဳ႕၀ွက္တိတ္ဆိတ္တဲ့ ရုပ္တုေတြနဲ႕ ကခုန္ဖို႔ ႀကိဳးပမ္းမႈလည္းျဖစ္ပါတယ္
ခင္ဗ်ားတို႕ဟာ မဒမ္တူးေဆာ့ၿမိဳ႕က လူႀကီးလူေကာင္းေတြအေနနဲ႕
ကၽြန္ေတာ့္ကို တစ္စံုတစ္ခုေျပာျပႏိုင္လိမ့္မယ္လို႔ ယံုၾကည္ပါတယ္
ခင္ဗ်ားတို႔ကို ဖန္ဆင္းတဲ့ လူေတြဟာ တစ္ခ်ိန္မွာေသဆံုးသြားၾကၿပီး
ခင္ဗ်ားတို႕ကေတာ့ ထာ၀ရရွင္သန္က်န္ရစ္ခဲ့မွာ ျဖစ္ပါတယ္
ေႏွာင္းလူေတြဟာ ခင္ဗ်ားတို႔ကို လာေရာက္ၾကည့္ရႈၿပီး
ခင္ဗ်ားတို႔ဟာ တစ္ခ်ိန္က လူျဖစ္ခဲ့ေၾကာင္း အသိအမွတ္ျပဳေကာင္း ျပဳၾကပါလိမ့္မယ္
ခင္ဗ်ားတို႔ရဲ႕ ၿငိမ္သက္မႈဟာ ကမၻာႀကီးကို ထိတ္လန္႕ေစမွာျဖစ္ပါတယ္
ခင္ဗ်ားတို႔ေနထိုင္ရတာ ေပ်ာ္ရႊင္ရဲ႕လား ရုပ္တုမ်ားခင္ဗ်ား
ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႕ လ်ိဳ႕၀ွက္ခ်က္ကို ေဖာ္ထုတ္ဖို႔
လူႀကီးမင္းတို႔ဆီ ယခုလို ဆက္သြယ္ရျခင္းျဖစ္ပါတယ္
ကၽြန္ေတာ္ဟာ ကၽြန္ေတာ့္ကိုယ္ကၽြန္ေတာ္
ဖေယာင္းရုပ္တုတစ္ခုျဖစ္မွန္း ရိပ္မိခဲ့တာၾကာပါၿပီ
အခုဆိုရင္ လူေတြရဲ႕ ေကာက္က်စ္မႈေတြနဲ႔ ပူေလာင္ေနတဲ့ ကမၻာႀကီးမွာ
ကၽြန္ေတာ္ဟာ တစ္စ တစ္စ အရည္ေပ်ာ္ပံုပ်က္ေနခဲ့ပါၿပီ
ကၽြန္ေတာ့္ကို ထုလုပ္ခဲ့တဲ့ တစ္စံုတစ္ေယာက္ရဲ႕ အမည္ကိုလည္း စံုစမ္းမရခဲ့ပါ
ကၽြန္တာ္ဟာ ခင္ဗ်ားတို႕ရုပ္တုေတြေနထိုင္တဲ့
မဒမ္တူးေဆာ့ၿမိဳ႕ကို စိတ္၀င္စားခဲ့တာ ၾကာပါၿပီ
ကၽြန္ေတာ္ဟာ ရုပ္တုတစ္ခုျဖစ္ေၾကာင္း နားလည္မိတဲ႔ ေန႔က စလို႔ေပါ့
မဒမ္တူးေဆာ့ဟာ ကမၻာႀကီးရဲ႕ ဖံုးကြယ္ထားတဲ့ အဓိပၸါယ္တစ္ခုျဖစ္လိမ့္မယ္
လူႀကီးမင္းတို႔ဆီ ကၽြန္ေတာ္ မၾကာခင္ ေရာက္ရွိလာဖို႔ ရွိပါတယ္
လူေယာင္ေဆာင္ထားတဲ့ ရုပ္တုတစ္ခုအေနနဲ႕။ ။


ပိုင္
Beauty၊ႏို၀င္ဘာ၊၂၀၀၃၊စာ-၈

No comments:

Post a Comment