Friday, May 28, 2010

အိပ္မက္

အိပ္မက္

အိပ္မက္မရွိတဲ့ည
သိပ္ပ်င္းဖို႔ေကာင္းတယ္။
အိပ္မက္မရွိရင္ မျဖစ္လို႔
အိပ္မက္မုဆိုး လုပ္ရဦးမယ္။
အိပ္မက္ကို ေတြ႕ရင္ေတာ့လား
မေျပးႏိုင္ေအာင္
တိုင္မွာ ႀကိဳးနဲ႔တုပ္ထားလိုက္မယ္။
ကၽြန္ေတာ္က အိပ္မက္ကို ရွာေနသလို
အိပ္မက္ကလည္း ကၽြန္ေတာ့္ကို ရွာေနမွာပဲ။
အိပ္မက္ဟာ ကၽြန္ေတာ္ရွိေနပါမွ
အိပ္မက္ရယ္လို႔ ရပ္တည္ေနႏိုင္မွာ။
အိပ္မက္ဟာ ကၽြန္ေတာ္မရွိရင္
အိပ္မက္ရယ္လို႔ ရပ္တည္ႏိုင္မွာ မဟုတ္ဘူး။
ကၽြန္ေတာ္ကလည္း အိပ္မက္ရွိေနပါမွ
ကၽြန္ေတာ္ရယ္လို႔ ျဖစ္တည္ေနႏိုင္မွာ။
ကၽြန္ေတာ္လည္း အိပ္မက္မရွိရင္
ကၽြန္ေတာ္ရယ္လို႔ ျဖစ္တည္ေနႏိုင္မွာ မဟုတ္ဘူး။
အိပ္မက္ကို ဖမ္းၿပီး ႀကိဳးနဲ႔တုပ္ဖို႔
အိပ္မက္ကို ကၽြန္ေတာ္က ရွာေနတုန္း
အိပ္မက္က ကၽြန္ေတာ့္ကို အရင္ ဖမ္းမိသြားၿပီး
လွလွပပ တင္းတင္းရစ္ရစ္
အိပ္မက္က ကၽြန္ေတာ့္ကို ႀကိဳးနဲ႔တုပ္လိုက္တယ္။
ကၽြန္ေတာ္က အိပ္မက္ကို မက္ေနတာလား
အိပ္မက္က ကၽြန္ေတာ့္ကို မက္ေနတာလား။ ။


ေမာင္သင္းခိုင္
ကလ်ာ၊စက္တင္ဘာ၊Y2K၊စာ-၆

No comments:

Post a Comment