Thursday, May 27, 2010

“ခင္ဗ်ားတို႔ေရွ႕ကို ေရာက္လာတဲ့ ေန႔စြဲတစ္ခုနဲ႕ နာရီကို ၾကည့္ပါ”

“ခင္ဗ်ားတို႔ေရွ႕ကို ေရာက္လာတဲ့ ေန႔စြဲတစ္ခုနဲ႕ နာရီကို ၾကည့္ပါ”
ဖြဲ႔စည္းျခင္း(၂)


ကၽြန္ေတာ္က စာမသင္ခ်င္ဘူး ေဆးထိုးအပ္ေၾကာက္တယ္
သူ႔အလိုလို တတ္ၿပီးသား လမ္းကို ေလွ်ာက္ခ်င္တယ္
ကၽြန္ေတာ့္သားကို မိန္းမက ရိုက္တယ္ ကၽြန္ေတာ္က ရိုက္တယ္
ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမက ကၽြန္ေတာ့္ကို ဆဲတယ္
(မခ်စ္လို႔ မဟုတ္မွန္း လူေတြက သိၾကတယ္)
မွန္ဗြီရိုကို ကက္ဆက္တိတ္ေခြေတြကို
ကၽြန္ေတာ္က အၾကည့္နဲ႔ ခြဲခဲ့တယ္
သနပ္ခါးေက်ာက္ျပင္က မိန္းမသားရွိတယ္ဆိုတဲ့ သေကၤတေပါ့
ကၽြန္ေတာ္က
ေျပာေတာ့တစ္မ်ိဳး လုပ္ေတာ့တစ္မ်ိဳးလား(ရုပ္ဆိုးတယ္)
သည္းေျခဆိုတာ အရွင္လတ္လတ္ ၾကက္နဲ႔ငါးေတြမွာပဲ ေတြ႔ဖူးတယ္
အရူးေဆးေတြမွန္း သိရက္နဲ႔ ေန႔စဥ္သံုးစြဲတယ္
အဲဒီတုန္းက ကၽြန္ေတာ့္ပံုတူကို ေရးေပးတဲ့ မိတ္ေဆြပန္းခ်ီဆရာနဲ႔
ကၽြန္ေတာ့္ကဗ်ာေတြကို သူက ပန္းခ်ီလို႔ သတ္မွတ္ၿပီး
သူ႔ပန္းခ်ီကားေတြကို ကၽြန္ေတာ္က ကဗ်ာလို႔ သတ္မွတ္ခဲ့တယ္
မႏၱေလးကို ကၽြန္ေတာ္က ခြဲခဲ့တယ္(ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ပဲ လြမ္းေနတယ္)
ကိုယ့္ကိုယ္ကို အမုန္းမ်ားေနလို႔ မိန္းမယူတယ္
လမ္းက ကၽြန္ေတာ္ဟာ သူ႕လူလို႔ အလုခံရတဲ့အထိ
အတိတ္ကို ေမ့လို႔ရတဲ့အထိ ေပ်ာ္ရႊင္တယ္
ဆံပင္ရွည္ကို ျဖတ္ပစ္လိုက္တဲ့ ၂၄.၄.၉၇ေန႔စြဲနဲ႕
ရန္ကုန္ကို မနက္(၈း၃၁)မိနစ္မွာ
စတင္ေျခခ်ခဲ့တဲ့ေန႔စြဲ ၅.၅.၉၇ကို စာအုပ္ပံုအေဟာင္းထဲ
လက္က်ိဳးဖူးတဲ့ ဓာတ္မွန္ေကာ္ျပားနဲ႔အတူ ျပန္ရတယ္
ကၽြန္ေတာ့္မွာ ေပ်ာ္ရႊင္တာ မရွိဘူး သရုပ္မမွန္တာ မရွိဘူး
ကၽြန္ေတာ္မေပ်ာ္ရႊင္တဲ့အတြက္ သူတစ္ပါးကိုလည္း
စကၠဴစြန္ေလးေတြ လႊတ္ေနတာ မၾကည့္ခ်င္ဘူး
လူဟာ သၾကားလံုးတစ္လံုးမဟုတ္မွန္း ပုရြက္ဆိတ္ေတြက သိတယ္
ကၽြန္ေတာ္က ဘာမွမသိဘူး။ ။

ဟိန္းျမတ္ေဇာ္
ခ်ယ္ရီ၊ၾသဂတ္၊၂၀၀၂၊စာ-၁၀

No comments:

Post a Comment